2011. július 4., hétfő

Tegnap történt

Mi tagadás, a függőségem győzött. Muszáj voltam előpakolni a gyöngyös tálcáimat, mind a hatot, és szétválogatni a rajta lévő mindeneket. Aztán persze ha már gyöngy akad a kezembe, abból általában fűzés lesz, hiába pakolásnak indult... (Más is így van ezzel???)
Első szülöttem ez az élénk színű medál, ami hihetetlen módon egy korábbi medálom másolatának készült. Azért hihetetlen, mert az élénk színein kívül SEMMIBEN nem hasonlít :) 
Még az elején félrefűztem valamit (van ilyen szó egyáltalán?) és annyira tetszett a hibás változat, hogy tovább kombináltam. Na ez lett belőle:



Ez meg már az eső hangulatú változat. Inspirációt a borzadájos időjárás adott, bár nem volt szinte semmi eső, borzadáj borult volt az ég, normális fotók is csak ma születtek.


Itt meg együtt vannak a drágáim. Fura, mennyire megváltoztatja a szín kombináció a medál alakját, hangulatát: 


Nevük még nincs az ikreknek, ötleteket szívesen veszek. 
További szép hétfőt mindenkinek.

2 megjegyzés:

  1. Egyik szebb, mint a másik!
    Filoszként én rábólintok a félrefűzésre, ha van ilyen szó, ha nincs. Ill. mától van.
    Nekem a két Lotti jutott eszembe, bár nem kell komolyan venni, de amikor megláttam őket együtt, tényleg. Pedig az ilyen felhívásokra még soha semmi nem jutott eszembe.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Kandy :) Jópofa néve a két Lotti, gyerekkorom kedvenc regénye, egyébkén :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...