2010. november 3., szerda

Szeretünk fdekszer.com

Az utolsó simítások, ellenőrzések zajlanak. Már sok napja csak keveset alszok. És ez sem volt valami magyaros... :D

DE A LÉNYEG: 24 órán belül nyitunk. Már csak a feltöltött termékeket ellenőrizzük, minden más meg van.

Azt hiszem elmondhatjuk, hogy az eddigi legnagyobb kihívással néztünk szembe Allan-nel. 10 napja még tárhelyünk sem volt, most pedig nyitásra készen állunk :) Szeretem ezt a boltot, olyan, amilyennek elképzeltem, amilyet mindig is szerettem volna. Minden sarok, kép és szín én vagyok benne, azt hiszem egy részem be is épült azokba a kódokba...

Remélem nektek is tetszik majd, és légyszi, légyszi mondjatok véleményt, észrevételt, hiszen csak ketten teszteltük még, és tényleg azt szeretnénk, hogy egy csuda jó hely legyen nektek is, nekünk is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...